Full rulle

Ja idag har det varit full fart hela dan. Efter frukost osv så skuttade vi in i bilen för att åka till stan. Presentköp och några andra småsaker stod på listan. Blev visst en lunch på McDonalds också för det var en liten herre som var såååå sugen på hamburgare ;) Han började fråga efter hamburgare redan när vi började närma oss stan.
Blev ett snabbstopp i Åtvid också för att inhandla lördaggodiset och hämta ut ett litet paket. 

Väl hemma så var det bara att sätta igång och rensa och städa, tycker inte man gör annat. Men nu har det rensats lite mer bland grabbarnas leksaker. Men så skönt det är att rensa bort en massa onödigt skräp. Det är bara att fortsätta. Har blivit en hel del vid det här laget. 

Gav upp när det var dags att sätta igång med middan, fick bli "snabbpizza" idag. Så smidigt att bara slänga ihop, går på ca 10 min att göra. 
Sen satte jag mig med en massa papper och fixade ordning innan jag tog tag i att klippa Lucas. Invigde den nya klippmaskinen och den funkade kanon! Rea på Jula är bra grejer ibland ;) 
Sen var det bara att sätta honom i badet. Lucas blev nöjd med klippningen. Nu var han snygg igen som han själv sa ;) Så nu ville han till dagis imorron och visa hur snygg han är ;) Sa att han allt fick vänta tills på måndag.
Medans Lucas tog sitt bad passade jag på att sitta och fundera och planera lite inför hans kalas, som vi måste bestämma datum osv för.

Efter nattningen så kunde jag äntligen sätta mig i soffan och ta det lugnt. Rätt skönt måste jag säga.
Ska ta och hänga upp dagens sista tvätt och sen får det nog bli sängen. Är rätt trött nu.

Imorron väntar mera fix och sen kalas på em så dagen lär rulla på då också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0