Fredag

Fredag igen och första skolveckan är avklarad för Liams del, ja och Lucas första vecka tillbaka på dagis.
Blev ju dock bara två dagar för honom eftersom det var studiedag i måndags.
Och det var ju lite konstigt tyckte han så han har tjatat om dagis, för han har ju varit där en dag för lite ;)
Tur att det blir rätt den kommande veckan ;)

Liam fick en avi med posten idag, om ett paket att hämta. Gissa om han har längtat efter att det ska komma!
Det var ju hans X-box Kinect som kom, som han valde som premie från jultidningarna.
Och han har invigt det också :) Det skulle ju kopplas in lika fort som de kom hem med det ;)

Tagit det lugnt idag också, hoppas på att hinna med lite i helgen. Ska ju inte vara nåt höjdarväder enligt prognoserna så då kan man ju hålla på med innefix. Solen skulle visserligen dyka upp men när det ska blåsa så in i norden så är det inget skönt att vara ute.
Kom ju en snöstorm under em, blev precis mörkt. Och det blåser rätt så bra nu också, har fått stänga fönstret igen i sovrummet för gardinerna har stått rätt ut i rummet.

Just nu är det full fart inne i magen, mysigt <3
Skönt nu när man kan känna varje dag. Längtar så tills på tisdag! Men dagarna går ju så fort numera så vi är snart där!

Nu tänker jag fortsätta fredagsmyset med Jens och Liam <3




Kommentarer
Postat av: Anna

Den där snö & hagelstormen fick jag uppleva på nära håll.Var ute med alla dagisbarn när himlen öppnade sig...

Härligt att höra att den lilla är en pigg liten krabat.Jag hoppas att du kan njuta av det nu.

Ha en skön helg,kram!<3

2012-01-13 @ 21:33:15
Postat av: Elin

Man kunde ju tro att det var kväller när den stormen kom. Åh, visst är det mysigt! Så roligt att det snart är dags för ultraljudet, tror jag längtar ihjäl mig till vårt!

Kramar

2012-01-14 @ 08:37:06
URL: http://elinochjanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0