Lördag

Då var snart denna dag slut också. Tyckte knappt den hann att börja..

Vad har dagen ägnats åt då?

Jo, efter att hästarna var utsläppta imorse blev det lite sen frukost och sen blev det en tripp in till Åtvid för att inhandla bla lördagsgodis.
Väl hemma igen blev det en fika innan vi tog tag i hallen däruppe. Röjde upp i stort sett allt det som var kvar, ska ta det allra sista imorron tänkte jag. Fick så himla ont efter allt bockande och sitta på huk att jag knappt kunde röra mig sen och det gör fortfarande ont så det har blivit en lugn kväll. Soffan har varit rätt skön ;)
Fått ihop en säck med blandade kläder som ska ges bort nånstans också, bara inte bestämt mig för var ännu.
Kan nog bli lite till om jag ger mig in i den andra garderoben, bättre att skänka bort det än att det bara ska ligga i garderoberna och ta plats och man aldrig kommer att använda det ändå.

Efter middan blev det mys i soffan tillsammans med grabbarna framför barnprogrammen och sen blev det Gladiatorerna. Jupp, vi skippar att kolla på Melodifestivalen för Liam vill hellre se på Gladiatorerna. Vi brukar hoppa över till mello i reklamerna. Förra veckan röstade han på Sean Banan och denna gång ville han rösta på Ulrik M.

Sitter och slökollar på Shall we dance just nu. Hade planer på att se nån annan film men känner mig lite för trött för det så den får väl rulla tills det är dags att krypa ned i sängen.
Måste ta och hänga upp en omgång tvätt innan sängen också, lite mindre skojigt.

Hoppas ni alla har haft en riktigt härlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0