Trött

Ja jisses så trött jag blev för en liten stund sen. Satt och kollade på Csi Miami och det var som om nån slog nåt hårt i huvudet på mig.. Har slumrat till några gånger men lyckades hålla mig någorlunda med i handlingen ialla fall ;)
Får hoppas att jag somnar snabbt och lätt i sängen också med tanke på värken.
Foglossningen har bråkat ordentligt under dagen och sammandragningarna har hälsat på idag också.

Och det har väl inte undkommit någon att en liten prinsessa är född idag.
Alla nyheter, tom ekonominyheterna,  handlar om prinsessan, det har satts in extraprogram om det osv.
Visst, grattis till deras dotter men nä så intresserad är jag då inte.
Varför inte bara meddela att en prinsessa är född och sen låta det vara, men nä då. Det ska blåsas upp rejält.

Nu tänker jag stupa i säng! Klockan 8 imorron dyker snickarna upp här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0