Den där tavlan..

Det första jag kollar när jag kommer till dagis är tavlan där de skriver upp om vikarier, sjukor osv..
Och igår stod det nåt som gjorde att jag helst hade velat vända i dörren men Lucas var snabb igår och i stort sett inne i lekrummet när vi kom in för han hade sprungit i förväg och klätt av sig osv. Och det är inte ofta han gör så, så det hade nog inte varit populärt om vi sagt att vi skulle åka hem igen.

"Det går magsjuka på avdelningen"

Men det ska tydligen vara nån mild variant så åker vi på det så får vi väl hoppas att den är det.



Annars så flyter det på. Det går framåt i rummet däruppe, se om jag kan ta lite bilder imorron, och nu har jag börjat hitta en hall igen också. Blir en sväng till tippen imorron för att bli av med lite bråte. Rensat en hel del bland det som fanns inne i garderoben.
Lucas är flitig och hjälper till däruppe :) Han skruvar, han spikar osv :)
Så han är rätt trött om kvällarna de dagarna han hjälper till däruppe :)
Sen styr han lite med grabbarna däruppe också ;)

Bäst att knata i säng nu så man kommer upp imorron bitti.
Har lite att stå i under morrondagen, bara kroppen vill som jag vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0