Äntligen fredag!

Så skönt att det är fredag idag, inte behöva vakna så tidigt imorron. Jag är ju så snäll och sparkar upp Jens om morrnarna så han får se till att Liam kommer till skolan men jag ligger ju vaken ändå.
Men det blir lite extravila ialla fall eftersom jag sover uruselt om nätterna. Blir fortfarande bara några timmar per natt. Kroppen lär nog definitivt vara van tills bebisen kommer!

Kom knappt upp ur sängen imorse dock, men hade nästan räknat med att det skulle bli så för jag hade ruskigt ont igår kväll. Gör fortfarande ont så det är i lugn takt allt går idag.
Skulle behöva dammsuga men det känns lite meningslöst just nu med tanke på att de drar omkring en massa spån i huset när de springer ut och in. Har ett spånspår som går från ytterdörren och upp till det nya rummet och så en sväng ut i köket ;)
Men det kan jag ta, bara det blir klart :)
Får bli till att städa av i eftermiddag istället när de har åkt hem.

Ska väl börja bära ned det som ska packas in i bilen och köras till tippen också så vi kan åka iväg med det så fort snickarna har åkt hem. Får väl se hur pass bra det går eller om jag får vänta tills Jens kan hjälpa till att bära.
Men nu först ska jag ta och slänga ihop nån kaka. Liam ville ha nåt gott bakat till fikat i eftermiddag så jag ska väl se vad jag kan slänga ihop :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0