Kläder

Ja idag blev det ju en tripp till stan för att hämta de kläderna som jag hade tingat på Bloppis på fb. Två fulla kassar med kläder till Elsis med kläder i storlekarna 62 och 68. En massa fina kläder, även några overaller men så stora som de såg ut i strl 62 och 68 så lär Elsa få växa på sig riktigt ordentligt :D

Var uppe hos hästarna innan vi åkte till stan och sprejade dem med medlet jag slängde ihop, så nu luktar dom äppelcidervinäger och vitlök ;)

Dagen har rullat på fort, så när vi väl kom hem så var det bara att sätta igång med maten. Fick bli kyckling a´la Rickard och klyftpotatis idag, länge sen så det var riktigt gott.
Har haft lördagsmys med grabbarna och Elsa ligger och sover bredvid mig här i soffan.
Blev otroligt trött jag också så sängen känns rätt lockande faktiskt. Men en liten stund till ska jag väl försöka hålla mig vaken ;)

Mammas lilla skrota <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vet att jag ska ha en liten söt overall...kanske hittar den i röran vartefter.

Ge lilltjejen en puss från moster!<3

2012-08-05 @ 08:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0