Stan

Har varit på Af och skrivit in mig, hoppas på att allt är okej nu. Ska bara skicka in lite papper till Alfakassan. Bäst att påminna mig själv om att byta till Kommunal också...

Efter att ha det avklarat så var det dags att hämta Lucas på dagis, möttes av en kille som hade stora röda märken i ansiktet och de visste inte riktigt vad han hade gjort. Han hade ramlat på gräset hade han sagt till en fröken och de hade fått tvätta av honom osv. Men jag vill nog tycka att det kanske borde vara nåt annat än gräs han har ramlat på med tanke på hur han ser ut. Tur att det inte är dags att ta kort ännu.

Efter att han var hämtad så var det dags att hämta Liam på skolan. Och sen bar det iväg till stan.
Kom på idag att jag hade två presentkort, som de delade ut för ett par veckor sen, som bara gällde fram till idag så det var bara att ge sig iväg. Liam är ju i behov av byxor så det passade bra.

Blev ett stopp på Jula först för att kika efter nån bra tröja eller jacka som jag kan ha på hundklubben, hittade en softshelljacka billigt och en härlig tröja som fick följa med hem.
Sen var nästa stopp H&M för att utnyttja rabatterna. Hittade lite byxor som Liam testade och vi kom därifrån med tre st. Presentkorten var på 50:-/st så det gjorde ju lite. Så 247:- för tre par byxor var väldigt överkomligt :)
Och han var jättenöjd.

Sen var ett besök på McDonalds lovat. Och jag trodde ett tag att jag hade fått med mig fel barn från dagis?!
Lucas skötte sig i affärerna och han satt stilla hela tiden när vi åt och han tryckte i sig hela sitt Happy Meal och ville ha en hamburgare till som han också tryckte i sig! Och så åt han extra pommes frites också och äpplen. Det var liksom ingen botten i honom. Frågade om han inte hade ätit på dagis men jodå, det hade varit fisk och potatismos och han hade ätit massor enligt honom själv.

Väl hemma var det bara att lyssna på Liams läxa och fixa lite innan det var dags för lilleman att lägga sig.

Har kollat klart på tv:n nu så det är dags att fxa ordning det sista och sen styra mot sängen. Imorron är det dags för hundkurs och Liam ska testa på judo, men båda sakerna är ju på kvällen. Så dagen ska fyllas med städning osv osv.. Det finns att göra.
Får hoppas att det inte regnar imorron också bara. Nog för att det är rätt mysigt ändå med mörkret och dåligt väder men inte när man ska vara ute ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0