Lördag

Hann inte riktig med att blogga igår, somnade nämligen istället ;) Var pensionärsvarning på mig igår ;)
Slocknade runt 20-tiden i soffan och gick vidare till sängen vid 21. Vet inte när jag kom i säng så tidigt senast!
Men ja, jag kände mig lite piggare imorse :) Vaknade vid halv 7.

Bara Liam som ligger och sover ännu.
En herre som hade åkt hem till en kompis igår istället för att åka hem, utan att ha fått lov till det!
Nog för att vi förstod var han var så det var bara att åka och hämta hem honom. För inte sjutton fick han vara kvar när han inte hade fått lov till det från första början.

Sista dan på jobbet var ju igår, en aningen tungt kan man säga. Var och hämtade en tårta på Sandelius
på morronen som vi skulle smaska på till fikat, en pärontårta. Och den var riktigt god!
Tur var väl det med tanke på vad de kostar.
Kul att vara omtyckt av alla i stallet också och även om det inte går så är det skönt att veta att de i stallet vill ha kvar mig. Tyvärr så är det ju inte dom som bestämmer, annars hade jag inte behövt oroa mig.




Idag blir det fullt upp. Ska till Busfabriken med Bisse, Ulle och Melker. Och sen ska vi hinna med en sväng till djuraffären Arken som har familjedag idag och så lite annat. Loppisen på Erikstad hinner vi nog tyvärr inte med för jag tror inte att de står så länge.
Är ju annars lite nyfiken på den nya familjemedlemmen, Nisse, hos svärisarna ;)

Nu börjar jag bli en aningen hungrig, frukost vore gott! Nästan så hungrig att jag kan tänka mig att väcka Liam ;) men nä han får sova, inte ofta han tar sovmorron direkt!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0