Söndag

Då var helgen slut igen då. Helgen hann knappt att börja tyckte jag.

Idag har det varit en lite lugnare dag. Hade väl egentligen tusen saker att göra men nån gång ska man väl ta det lite lugnare också. Något som jag har lite svårt att göra. Om jag tar det lugnare fysiskt så stressar jag för fullt psykiskt istället, knasigt förklarat.

Liam hade sin första träff på Unga Sportfiskare idag och han hade haft det skojigt. De hade kollat på fiskefilm och sen hade de varit ute och fiskat. Vädret var väl inte det bästa direkt, regnade nämligen rätt bra stundvis.
Men inte gjorde det Liam något :) Så nu längtar han tills nästa gång :)

Lucas har fått roa sig här hemma med oss. Han får ju vara med han också egentligen men jag tror vi väntar med det :) Tror inte att han har ro i kroppen till att hålla på i tre timmar ;)

Var iväg och handlade lite också, behövde fylla på med frukt osv inför en ny vecka. 

Har kollat på Partaj som går på 5:an. Inte helt uselt ialla fall, även om en del klipp inte är några höjdare. Några skratt fick man sig ju.

Nu är det bäst att knyta sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0