Segt

Idag är jag sega mamman. Kom i säng sent och sen vaknade Lucas med ont i magen inatt. Och efter ett tag så kom Liam in och sa att han inte kunde sova mera, kl 2 på natten... Men efter mycket om och men så kunde till slut båda somna om och även jag! Men sjutton vad det kändes imorse.

Jag vill bli mitt vanliga jag igen! Den som kan lägga sig sent men ändå är morronpigg. Eller ja, nu kvittar det ju om jag lägger mig tidigt eller sent, jag är lika morrontrött för det.

Imorse var det bara att plocka reda på lite grejer som dragit iväg med hjälp av blåsten. Har ju inte slutat blåsa ännu men det blåser ju inte riktigt lika hårt ialla fall, alltid nåt.
Blev strömlöst en liten stund igår men det var inte ens fem minuter så det räknas knappt ;)

Hemtelefonen fungerar igen också, än så länge ialla fall. De var ute igår och fixade den men den la av senare på kvällen igen. Men den hoppade igång av sig självt igen. Och det är tydligen nåt vajsing med ledningen så vi får väl se hur länge det håller.

Pappa har varit här och klyvit ved så vi har gjort honom sällskap, ja hjälpt till lite också såklart.
Han har åkt hem nu så nu är det dags att ta tag i hemmet.

Jens är på sjukhuset, för att göra en ny MR. Den kommer ju förmodligen att visa ett nytt bråck...
Vore ju synd att det kunde bli bra nån gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0