Sängdags

Börjar bli dags att tänka på refrängen så man kommer upp imorron bitti.

Dagen har rullat på som vanligt. Har varit en aningens orkeslös men har fått lite gjort ialla fall.
Även om det hade behövts göras mera. Men det är bara att hoppas att skiten ger sig snart så man får orken tillbaka.

Var ute och tränade Bosco, lite personsök och lite annan träning. Duktig kille som vanligt!
Efter det var det bara att stupa i soffan ett tag innan man kunde ställa sig vid spisen för att laga mat, Jens började visserligen men jag slapp inte helt inte ;)

Hemtelefonen har lagt av också. Eller snarare linjen in, ligger ett träd på linan en bit bort här så det beror väl på den. Konstigt nog funkar bredbandet. Återstår väl att se när det funkar igen, la av igår också för delen och hoppade igång igen på eftermiddan. Så vem vet, imorron bitti kanske den funkar igen. Det vore ju inte helt fel eftersom vi måste ringa verkstan och lite andra samtal.

Bäst att krypa ned i sängen, eller ja, först har jag några saker kvar att göra, som vanligt med andra ord.
Se vad morrondagen har att erbjuda, eller ja en del saker vet jag. Hoppas bara att jag har orken till det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0