Fredag

Var visst ett tag sen det bloggades.. Varit lite mycket så det har inte riktigt hunnits med.

Bosco skötte sig galant på hundkursen i tisdags, båda som lös och kopplad.Han är så duktig, min "lille" skrutthund! <3

Andra gången som vi har gjort övningar med lösa hundar, ja en i taget så klart. Och han följer med som ingenting. Att gå runt ringen med alla hundar osv lös är inga problem. Han bryr sig heller inte om ifall nån av de andra hundarna får ett tokryck när de är lösa och ska springa fram och hälsa eller vill leka osv. Han sitter eller ligger vid sidan och bryr sig inte ett skvatt!

Och så fick jag ju honom till att leka lite med mig också! Lycka!
Han såg först ut som att alla andra hundar var helt galna som de höll på men till slut tror jag att han blev lite sugen själv Very Happy

Kontakthanden kunde jag utöka också, lite extra stolt eftersom han var den enda som klarade av det Wink
Det kommer nog bli bra med honom i slutändan Wink

Annars har dagarna bestått av hemmafix osv. I onsdags blev det en sväng till stan för att uträttta några ärenden och sen bytte vi bil igen. Tycker det är dags att verkstan hittar grejerna till våran bil nu för jag vill ha den istället!

Fredag redan och den ska jag väl fylla med städning, tvättning, hundträning och en tripp in till Åtvid tror jag.
Lucas går och väntar på att morfar ska komma. Ska ta och få i honom lite frukost först här.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0