Så här..

Så här känner jag mig idag.

En hel natts sömn vore inte fel. Förstår inte att jag ska vakna tusen ggr och få ligga och vända och vrida på mig. Mår inte tipptopp idag heller så det gör ju inte saken bättre direkt. Får hoppas att det ger med sig lite under dagen.

Skulle inte ha nåt emot att krypa ned i sängen igen men Lucas ska till dagis snart och sen ska Jens på möte så om mitt mående har lugnat ned sig lite tills han ska dit så tänkte jag uträtta lite ärenden. Annars får det vänta tills vi har varit och bytt bil och tar hem traktorn.

Bäst att få på Lucas lite kläder, eller snart ialla fall. Han sitter fortfarande och petar i sig frukost. Lite seg han med idag tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0