November

November redan, inte klokt så fort det går. Fast just nu är jag rätt så glad för det visserligen. En del förstår nog varför. Även om jag just nu faktiskt inte tänker så mycket på det, konstigt nog.

Lite stressande bara att julen också närmar sig med stormsteg. En julklapp är ju inhandlad ialla fall så jag har ju börjat ;)

Jens kör Lucas till biblioteket nu, där de ska möta upp resten av 3-och 4-åringarna från dagiset. De ska gå på mini-bio idag där nämligen. Lucas hade ont i magen igår kväll och var jätterädd att han skulle missa mini-bion så gissa om han blev glad när han konstaterade att han inte hade ont i magen idag ;)
Se vad han säger i em när det är dags att hämta honom på dagis.

Jens och Liam ska iväg och bowla sen, om de nu ens kommer in. Kanske är smockfullt med folk. Och om nu Liam har läst rätt på lappen i skolan ;) Men det återstår att se :)

Själv ska jag försöka roa mig med att tvätta och städa lite, och plocka ordning i skafferi osv så jag ser vad jag behöver fylla på med. Behöver storhandla så vi får väl se om jag tar det idag eller imorron.

Jens skulle köpa med sig frukost hem idag från Sandelius så jag hoppas att jag kommer få i mig det.
Bäst att ladda första tvättmaskinen nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0