Torsdag...

Jupp och snart helg! Och det ska bli så skönt, nog för att jag har tusen saker att göra men ändå ;)

Imorron är det dags för Liams skolsavslutning,  inte klokt att han slutar 1:an redan!
Lucas är ledig imorron så det blir hela familjen som tar sig iväg till avslutningen. Får hoppas att det är uppehåll ialla fall eftersom avslutningen ska hållas på skolgården.
Efter avslutningen blir det dock jobb för min del, har stallskötseln och lunchfodringen.

Småttingarna har fått gå ned på gräset idag och de smaskade på. Den nya buren var perfekt för dem.
Så nu får det bli lite kortare stunder för dem för att vänja in dem på gräset.
Buren är tillräckligt stor för lite större "kaniner" också ;)


Dags att stryka skjorta och fixa med det sista innan man kan krypa ned i sängen. Någon som sov som en stock inatt och drog timmerstockar så det blev inte mycket sömn för min del. Så inatt hoppas jag på sömn!


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Kul att du bloggar! Fortsätt så :D

2011-07-20 @ 07:01:16
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0