Söndag

Trots att man har haft en extra dag ledigt så känns det som att helgen har gått extremt fort!
Jag hoppas att de går lite saktare när det är dags för semester!

Har ägnat oss åt att fixa och dona både inne och ute. Doris, åkgräsklipparen som barnen har döpt, fungerar igen så nu har jag lite hjälp på den fronten ialla fall. Och just nu är all hjälp välkommen, känner mig så stressad med allting och tiden går så fort.

Lucas har ju varit på kalas hos A idag också, något han har tjatat om hela dagen :)
Och han hade haft det jättekul, jag stannade hemma med Liam och hundarna, lite varmt för Bosco att sitta i bilen även om man kan ha bakluckan öppen. Och jag kunde ju hålla mig sysselsatt ändå.
De hade lekt massor, det var grabbligan 4 och så några grabbar till men alla var från Lucas dagis.
Och en väldigt god tårta hade de fått berättade Lucas :)

Lite bilder från dagen..










Nu väntar sängen så man kommer upp imorron när det är dags för jobb igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0