Skolavslutning

Skolavslutning idag men ingen vidare skolavslutning dock. När vi vaknade imorse så öste regnet ner och inte hade det några planer på att sluta heller.
Samlades i klassrummet och fick det beskedet som vi inte ville ha, att vi inte fick vara med på avslutningen :(
Planen från början var ju att den skulle hållas på skolgården men vid dåligt väder så skulle den vara i idrottssalen. Och där fick ju inte vi föräldrar vara med eftersom det blir för mycket folk därinne.
Så vi fick snällt stå och vänta på dem utanför i regnet, inte hela tiden såklart.
Väldigt trist att missa det men inte mycket att göra nåt åt.

Äntligen sommarlov sa Liam när de kom ut :) Sen får vi väl se hur länge han tycker det är roligt ;)

Mina fina killar, på em kom solen fram ett tag.. Kunde den inte ha kommit på fm istället...




Efter skolavslutningen så bar det iväg till jobbet och hela familjen fick jag med mig. Fikade på smarriga jordgubbscupcakes och sen var det bara att sätta igång. Grabbarna åkte traktor med sin farbror och så hjälpte de till med att sopa i stallet och lite så. Sen kom Jonte också så det blev lite extra roligt tyckte grabbarna.
"Din bästa vän kommer nu" sa Lucas till Liam :)

Har pysslat här hemma nu ikväll och äntligen kommit mig för att montera ihop Liams hylla så nu står den inne på hans rum. Måste fortsätta att styra här imorron, ligger lite efter nu känner jag med allt.

Måste upp imorron och droppa Toys öga igen, svullet och rinner om det igen. Förmodligen lyckats peta sig med nåt. Konstigt att hon ska lyckas med samma öga varje gång.

Kommentarer
Postat av: Elin

Du kan ju kanske ta en kik på Nellys vänsteröga också, rann rätt mycket om det igår och såg lite svullet ut det med.



Fina grabbarna var =)



Kramar

2011-06-18 @ 07:10:10
URL: http://elinochjanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0