Sjukgymnasten

Vaknade med världens migrän vid 5 imorse, kunde knappt ha ögonen öppna. Dock så finns det ju dom, behöver nog inte nämna några namn, som tror att det räcker med att ta migränmedicin och sen kan man göra saker och ting igen, som i detta fall, att åka till jobbet. Lycka till med att köra bil med migrän när det bara skär i huvudet av att titta och minsta lilla ljud låter som om det skulle vara en explosion. Nästan så jag önskar att personen ifråga skulle få pröva på det själv. Eller jag vet vad personen ifråga skulle göra...
För o,ja jag hade verkligen planerat att vakna med migrän också. Attans att jag inte kunde valt en annan dag för att personen ifråga hade tänkt sig att göra annat.

Ja ja iaf,  idag har Jens varit hos sjukgymnasten på US. Fick en massa nya övningar att göra och så kommer det ju nya tider till sjukgymnasten fast här i Åtvid då. Men det kommer ju förmodligen bli för honom att gå hos sjukgymnasten året ut. Tur att frikort finns, hans förra har precis gått ut men det lär nog snart vara ett nytt uppfyllt igen med alla besök som finns framför honom.

Efter hans besök så blev det ett stopp på McDonalds som barnen tjatat om. Och så blev det några ärenden uträttade som bla presentköp. Lucas fick ju en inbjudan på dagis häromveckan från en av sina bästa vänner. Och gissa om han vill gå ;) Han har valt ut en sak till A helt själv så vi får väl se om A blir nöjd :D
Folk var det gott om och bilar! Krångligt att ta sig överallt.

Och inte var det bättre när vi kom till Åtvid. Jens var inne på Systemet och där började kön redan vid ingången, så det tog sin lilla tid. Passade på att ta ut Bosco en sväng och han är så coollugn. Satte mig på en bänk utanför Systemet där det gick förbi en massa folk såklart och nära osv. Men han la sig ned bredvid mig och kikade runt lite bara. Han blir ju lite gladare förstås och lite kartig. Träffade på ett par hundar vid ÖB när han rastades av lite, en crested och en wippet och han kartade ju upp sig lite till en början men sen efter att de hade fått hälsa så var det inga problem. Och det är ju framför allt det som jag vill ut och träna, att vara bland andra hundar. Men det är ju inte lätt att passa in en bra tid då många är ute och går med sina hundar i Åtvid direkt ;)
Fick oss en liten pratstund med Annika också och jag hoppas att valpsuget ökade lite till nu ;) För vi vill ha en kompis att träna med :)

Folk till förbannelse även i Åtvid överallt, var riktigt skönt att komma hem igen!
Missade säkert en del saker att handla hem men jag kom av mig med allt när man fick stå i kö både här och där och man pratade med folk till höger och vänster. Men det är ju öppet imorron med så jag får väl fylla på lite då med det jag har missat.


Nu blir det sängen och ladda upp batterierna lite inför morrondagen.

Gonatt på er! Dröm sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0