Ett tag sen..

Ja då var det ett tag sen igen..

Jobbade tisdag och onsdag men fick vara hemma igår och idag. En sabla värk i kroppen, blir inte klok på vad det kan vara. Jobbigt är det i vilket fall som helst. När det gör så ont så man mår illa.

Missade båda grabbarnas sommarfester :( Lucas hade sin i tisdags och då låg jag däckad hela em med migrän.
Samma visa när Liam hade sin sommarfest på onsdagen, låg däckad då också. Men snälla Jessica och Daniel hade med sig Liam så han fick åka ialla fall och Jens var med en liten stund.
Sov bort i stort sett hela torsdagen, kunde knappt hålla mig vaken de få stunderna jag var uppe. Trodde att jag skulle få svårt att sova under natten sen men icke, sov gott då också och hade svårt att komma upp imorse. Inte riktigt likt mig om man säger så.

Nu tycker jag att det ska ge med sig så man kan göra nånting. Det är ju liksom inte så att man är sysslolös här hemma, mycket som ska hinnas med.

Imorron är det invigning på ridklubben här, vill gärna gå men vi får väl se hur det blir med det. Hade ju velat gå på clinicen med Tobbe Larsson men har dragit mig in i det längsta att boka en biljett och det blir nog så att jag struntar i det också även om jag egentligen vill. Såg att de biljetterna som finns kvar nu kostade 320:- och då är det för två timmars clinic. Jaja det lär nog inte bli att jag bokar nån i sista minuten heller, så jag lär säkert ångra mig sen ;)

Nu tänker jag ta min onda trötta kropp och lägga mig i sängen. Vi tänkte kolla klart på Fast Five, har väl halva kvar då ingen av oss orkade kolla klart i helgen som var. Frågan är väl om jag kan hålla mig vaken denna gång....

Gonatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0