Tisdag

Då börjar denna dag att ta slut också då, tiden går lite för fort för min smak just nu.
Ska snart ta och krypa ned i sängen men först ska dagens sista tvätt hängas upp.

Det sägs att det ska bli bra väder imorron så vi funderar på att ta en tripp till Valla. Men det återstår ju att se imorron när man vaknar hur vädret har tänkt sig att bli. Jens ska köra traktorn till Erikstad först och så djupharva ridhuset med Leilanden innan vi kan ta oss iväg nånstans.

Fick ett litet strömavbrott tidigare idag, Tor tyckte det var dags att hamra loss lite tydligen. Eller ja, inte så lite..
Jens och Liam drog till affären under tiden och Lucas och jag roade oss med att försöka hitta par i strumpor, ett rätt knepigt spel ;) Förstår inte var alla strumpor försvinner! Fick ihop ett gäng strumpor men ändå så har jag en hel plastpåse med strumpor som saknar sina makar. Blir till att gå på strumpjakt eller nåt sånt nån dag också tror jag ;)

Nähä, tvätten och sen sängen var det ja.

God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0