Sista veckan..

Ja då var det äntligen sista veckan innan semestern, nu är det inte långt kvar :)

Den här veckan har jag ju stallet själv, inte så många hästar som sagt nu men jag har en massa andra saker att klara av. Hoppas på att bli klar med allt imorron som det är tänkt att jag ska hinna med så jag kan följa med Liam till ögonkliniken på onsdag. Har ju tandläkaren på torsdag fm. Men men, hann ju med massor idag så det kan jag ju bocka av. Men sen ska ju stallet börja tvättas om onsdag så vi får väl se. Slutar väl med att jag får avboka tandläkaren och annat..

Otroligt trött idag, avskyr den här tiden på månaden för jag blir ju så extremt trött. Är ju trött annars också men nu skulle jag ju kunna somna stående. Och de där jädra tabletterna gör ju ingen nytta så det får nog bli att testa nåt annat.

Har inte hunnit med nåt av det jag skulle idag, så jag får hoppas att jag är lite piggare imorron så jag får lite gjort.

Nu tänker jag stupa i säng, det är bäst så man orkar med imorron.


Kommentarer
Postat av: Anna

Förstår att du längtar efter semester nu,helst när grabbarna är lediga.Bara 4 dagar kvar!=)

2011-07-05 @ 08:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0