Presentshopping

Efter att ha donat lite här hemma osv så blev det en tripp in till stan. Behövde ju jaga rätt på lite presenter, doppresenter till Emil och så några små presenter till den blivande 2-åringen Enya. Hon har ju redan fått en grej som vi gått ihop om att köpa, en studsmatta. Och efter mycket om och men så hittade jag lite ialla fall till dem båda. Får väl se vad som tycks om det bara.

Lucas har klarat sig galant ang toalettbesöken trots att vi har varit borta, han har ju blöja på sig när vi är iväg ifall han skulle glömma bort sig men han säger till varje gång så det är bara att gå till en toalett.
Till hans stora glädje hittade vi kalsonger med maskiner på som han fick köpa :)

Jens hämtade ut sina nya glasögon idag med, tur de hann att komma hem innan de gick på semester imorron.
Så nu får vi hoppas att det blir bättre efter att han har vant sig vid dem.

Började få huvudvärk redan när vi sprang runt inne i stan och när vi väl kom till Åtvid för att handla där så var det ju inte bättre direkt och när vi kom hem var det början till migrän.. Bara att häva i sig medicin, få lite mat i magen och en massa dricka och för en stund sen så släppte det helt, skönt det!
Så nu ska jag förhoppningsvis klara mig ifrån den imorron så jag kan hinna med en del här hemma. Ska ju vara dåligt väder imorron också så då kan man ju vara inne och fixa med gott samvete.
Jens ska iväg till verkstan imorron och har en del ärenden att uträtta så honom ser vi nog inte förrän kvällen. Så det är jag och grabbarna som ska roa oss :)

Nu ska jag ta och krypa ned i sängen och kolla på The Killing.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Elin

Det blir nog bra till Enya i alla fall, hon är inte så kräsen =)



Kramar

2011-07-16 @ 11:05:32
URL: http://elinochjanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0