Lördag

Nästa hållplats - sängen...

Eller nä inte riktigt ännu, först ska det plockas fram kläder och lite annat som ska med imorron.
För imorron bitti styr vi kosan mot Visingsö och spendera dagen där. Har bokat plats på båten över vid 10.30 och hemgång vid 16.15. Ska bla kolla på ett ev sommarhus med svärfar och så nog att hälsa Jens farmors syster som bor där. Och så ska vi väl hinna med lite annat också såklart, remmalag, leklandet osv.
Grabbarna ser fram emot att få åka båt över :)
Dock så var Lucas lite orolig när de skulle sova över att en haj skulle komma och äta upp oss och båten ;) Men efter att ha försäkrat honom om att det inte skulle hända så kunde han sova sen ;)

Igår hade vi besök av polisen här. Man blir ju lite fundersam när polisen kommer och knackar på så här mitt ute i skogen ;) Men såg att han hade en kamera med sig så jag förstod nästan vad det handlade om innan de ens hade sagt nåt. Har varit ett inbrott i en sommarstuga lite längre bort, och de hittade inte riktigt dit.
Ironiskt nog så är ägaren till sommarstugan polis också, fast upp i Sthlm tror jag det är.
Men de stannade kvar här ett tag och pratade lite, pratade med Bosco osv. De hade ingen brådska direkt.
Är ju så jädra mkt folk som åker här som inte ska det så det är inte lätt att veta vad det är för folk. Trafiken har ju liksom ökat sen vi gjorde om vägen.

Nog om det, för jag skulle kunna skriva massor om det..


Det bara knyter sig i magen när jag tänker på lilla My. Jag önskar så att mirakel kunde ske, eller att jag kunde få en enda önskan som kunde slå in. Jag vet precis vad jag skulle välja då. 

Mina tankar finns hos er!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0