Magsjuka..

Ja igår hittade magsjukan hit. Både Jens och jag mådde konstigt under dagen och på kvällen satte det igång på Jens. Under natten blev även jag och Liam dåliga. Enda gången vi blir sjuka flera åt gången. Så det är riktigt slöa familjen här hemma. Lucas hade nog sin magsjuka samtidigt som hjärnskakningen men nu är han dunderförkyld och astman är jobbig så han har det tungt att andas och så feber. Så han är riktigt slö.

Vi tre magsjuka mår dock bättre och sen i fm så har vi kunnat dricka osv så det går ju åt rätt håll ialla fall.
Så nu ska bara allt komma igång igen och orken hitta tillbaka. Funderar på hur vi ska orka fixa allt inför ett kalas på lördag men vi får väl se.

Måste ta mig iväg och fixa lite presenter till lillkillen också, han ser ju fram massor mot sin födelsedag så han kommer bli besviken om han inte får några. Har ju en stor present men han är ju paketgalen så fler vill han nog ha ;)

Nu ska jag ta och krypa ned i sängen, hoppas på att febervärken släpper efter både på mig och Lucas så vi får oss lite sömn. Det går åt efter en vaken natt.


Kommentarer
Postat av: Elin

Oh fy, inget skoj! Hoppas att alla blir friska snart!



Kramar

2011-01-25 @ 13:42:02
URL: http://elinochjanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0