Lite kallare..

Ja idag var det lite kallare, inte mycket men det kändes. Och så blåste det ju svinkallt också.
Vårkänslorna hos hästarna har försvunnit igen ;) Idag var de lite lugnare förutom ett par st men de har lite bråttom om man säger så att komma in :)
Lite ovanligt måste jag säga att det är att komma hem runt 5 och Jens lagar middan ;)
Igår hade han tom städat, inte illa ;)

Fick kläderna idag som jag beställde från Cellbes, eller ja, beställde dem via mamma :)
Var ju tvungen att testa när jag kom hem och de passade skönt nog.

Nu väntar sängen, en vanlig dag för min del imorron dvs till 14. Men måste handla lite efter jobbet och beställa klipptid till Liam. Han vill ju nämligen gå till frisör ;) mamma duger inte längre ;)
Får väl se vad han säger om det efteråt.
Måste ta och klippa Lucas också så det får bli att ta fram hårtrimmern :)

Ytterligare ett barn eller om det var två som kräkts på dagis idag, så ena rummet var igenbommat för att de skulle desificera osv. Tror ju inte att vi kommer att slippa undan. Kommer säkert jättelägligt till Lucas födelsedag.
Spritar ju händerna för fulla muggar men det hjälper ju inte så mycket tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0