Kalas

Efter en lite lugn morron så var det bara att sätta igång och göra lite nytta, känns lite stressande då jag vill hinna med så mycket som möjligt innan måndag. Men jag kommer inte hinna klart ändå.

Fixade sen ordning det som skulle med och sen var det bara att göra sig iordning och packa in oss i bilen för att styra ned till mamma och pappa där det skulle bli kalas för syrran.

Imorron blir nämligen lillsyrran 20 år!

Det bjöds på smarrig mat och fika och barnen busade massor. Saknade dock storasyrran m familj. Men jag hoppas att det inte dröjer allt för länge innan vi ses. Kul att träffa brorsan m familj för det var länge sen nu.
En massa bebisgos fick jag också!


Leah

Enya

Melker

Enya och Lucas

Gav våra presenter till Leah och Enya idag, som de skulle ha fått mycket tidigare men inte blivit av. Och Enyas present verkade vara uppskattad ialla fall :) En lite större lila häst med silverhovar :)

Det var två trötta barn vi åkte hem med och båda somnade en kort stund i bilen. Tog ett tag att åka hem eftersom vägen såg ut som en spegel. Försökte få dem att vänta med lördagsgodiset tills imorron istället men nä de ville ha det idag så de fick det fast ingen av dem slängde i sig det direkt :) Så de kom snart i säng ändå.

Själv har jag fixat med tvätt nu under kvällen och så har vi kollat på film.
Men snart väntar sängen, lite jobbångest börjar smyga sig på ;) Den lär nog inte vara mindre imorron direkt.


Kommentarer
Postat av: Margaretha karlsson

Vilka underbara rara ungar ni har både du och Elin.Och ni ser ut att ha så mysigt tillsammans.Förstår att ni saknar Anna och hennes familj.Det gör jag också. Emil har fortfarande inte fått sin julklapp.Men jag kan ju inte gå dit.Sjukdom har satt käppar i hjulen för oss tyvärr.

önskar dig och din familj en fortsatt trevlig helg.

Kram. Maggan.

2011-01-09 @ 08:29:58
URL: http://margaretha.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0