Helgen..

Dags att uppdatera lite kanske, kom av mig under helgen då det fanns så mycket annat att hinna med.

I lördags var vi inne i Åtvid och handlade och så på vägen hem så stannade vi till vid skolan så Liam skulle få testa sina skridskor. Och det gick bra mycket bättre än vad jag trodde att det skulle göra för att vara första gången. Visst ramlade han men han tog sig fram riktigt bra och mot slutet så började han få kläm på det. Och skoj hade han :) Jens som inte stått på ett par skridskor på 15 år tog sig en tur också :)
Lucas och jag fick stå vid sidan av men det var en liten kille som var väldigt sugen på att åka och han har tjatat varenda dag nu om att åka skridskor så vi ska nog låna ett par skridskor och se vad han tycker då :)

Liam skulle ha åkt på innebandyträning men han valde bort det i lördags, för i så fall skulle han ju bara få en sovmorron under helgen ;) Får väl se om han ska om nu om lördag.







Fick en del gjort här hemma också på em och så hade vi såklart lördagsmys.

Söndagen blev också en massa hemmafix. Jens och Liam var iväg och åkte skridskor på fm också, hade då en liten kille som var väldigt arg och ledsen över att han inte fick följa med och åka. På em åkte Jens iväg till Erikstad tillsammans med Magnus för att stycka upp hjorttjuren. Det tog sin lilla tid, strax efter 20 kom han hem så det var bara att sätta igång och göra ordning alla påsar innan det var dags att stupa i säng.



Har fullt i frysen nu, så antingen får vi äta utav bara helsicke eller så får jag skippa frysvaror nästa gång jag storhandlar ;)

Kommentarer
Postat av: Thina - Gott weiß ich will kein Engel sein

annars tar jag gärna ett par påsar. :) jag har aldrig smakat hjort. :)

2011-01-17 @ 20:27:59
URL: http://tejjna.blogg.se/
Postat av: Elin

Vad duktig Liam är! Ser ut som ett proffs :)

Kram

2011-01-18 @ 10:54:11
URL: http://elinochjanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0