Första dan..

Första dan på jobbet avklarad och ja det gick bra, blev varken översprungen eller trampad ;)
Så allt har flytit på, dock så gillar inte ryggen, axlarna och nacken sopandet av stallgångarna men jag hoppas det blir bättre med tiden och att köp av en annan borste till mig ska göra lite skillnad.
Vädret har ju inte varit det bästa heller, blåst halv storm, tänk vilket fint väder det hade varit annars!

Ont i fötterna när vi åkte hem och nu under kvällen, ingen höjdare att gå i nya skor en hel dag direkt. Men det blir ju bättre det med ;)

Så summan av kardemumman så har jag haft en bra dag.

Och Lucas har haft det bra på dagis. Det hade gått kalas och över förväntan eftersom han varit borta så länge därifrån.
Liams första dag i skolan hade varit bra också. Så nu är det bara att fortsätta köra på med allt.

I slutet av veckan och nästa vecka blir det tidigare dagar för min del eftersom Ove åker iväg.

Nu blir det strax sängen, ska bara se klart på Spårlöst först. Hoppas på att Lucas sover hela natten för inatt vaknade han 100ggr och det var ju en läglig natt att göra det på ;) Och Liam har fortfarande problem med att sova, hade hoppats på att han skulle somna enklare ikväll efter att ha varit i skolan men icke. Han sover inte än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0