Back to work

Ja imorse var det bara att pallra sig upp igen. Få iväg Liam till skolan och så lämna på dagis och åka till jobbet.
En aningen segt kan jag säga eftersom Lucas har vaknat flera ggr inatt och så fick vi lite nattgöra också eftersom han hostade så mycket inatt så det slutade med att han kräktes. Hostmedicinen funkar ju inte alls.
Det har varit lite lugnare med hostan under dagen så jag hoppas att det håller sig så.
Han hade dock inte ätit nåt vidare på dagis heller, jag som hade hoppats lite på att han kanske kunde få i sig lite där men icke. Hade inte ätit hela bananen, ätit väldigt lite mat mot vad han brukar och knappt nåt mellis.

Jens är fortfarande krasslig. Han gjorde ett försök till att jobba idag, ridhuset blev harvat men det var allt som gick. Vette sjutton vad det är för knas men han ska vara hemma imorron så han får ringa vc och se om han kan få en tid imorron em eller nåt sånt. Ligger med feber igen nu.

Blev en tur in till djuraffären efter jobbet och kom hem med ett gäng nya fiskar och några räkor. Får hoppas att de klarar sig nu.

Imorron blir Lucas hemma med Jens så jag kan åka iväg tidigare till stallet. Så alldeles strax ska jag ta och stupa i säng, grymt trött och ont i nacken av den förbenade blåsten idag.
Men först ska pannan kollas till, hundar ut osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0