Aj aj aj

Ännu en dag som börjar lida mot sitt slut.
Haft en bra dag idag, förutom blåsorna under fötterna efter de nya skorna och en sträckning i låret ;)
Attans så halt det är, men det håller sig rätt lugnt på morronen så det är em som blir jobbigast att gå med det.
Ska försöka mig på att plåsta om blåsorna på nåt sätt så det inte ligger på lika mycket och förhoppningsvis gör mindre ont. Funderar lite på att ta lågskorna imorron, inte för att jag är van att gå massor i dom heller men mer van än dessa ialla fall.
"Vanlig" jobbdag imorron, sen tors-fre blir det lite tidigare dagar för min del och så nästa vecka blir det hela dagar istället. Lånar en bil så vi får åka i två bilar under de här dagarna. Kan dock bli intressant att se om lånebilen tar sig fram här på vägarna, var ju svårt sist och då var det ju snö, nu är det ju värre på den biten.

Har inte hunnit med ett dugg här hemma idag förutom att laga mat då, ändå kom vi hem lite tidigare idag eftersom allt blev klart tidigare idag och då har vi ändå tömt ut ett av halmnedkasten på gammal halm och det var inte lite det. Ligger man i så går det fort ;) Men ialla fall, har fått sitta still mesta dels eftersom jag knappt kunnat stå pga blåsorna.

Nu ska grabbarnas kläder tas fram osv och sen väntar sängen. Lika bra att komma i säng i tid med tanke på att det är en liten herre som vaknar om nätterna, var likadant inatt nämligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0