Helgen som gått..

Kom av mig med bloggeriet ett tag till, tiden och orken har inte riktigt funnits. Så det får väl bli en uppdatering här.

Fredag

Liam fixade det galant att ta sig ut till taxin själv. Lucas var dock lite fundersam när vi kom till dagis och han skulle sätta sig och äta nästan direkt han kom, det brukar ju inte vara så ;) Så han fick inte i sig ett dugg. Men det hade gått bra sen ändå ialla fall.
Jobbet rullade på som vanligt.

Fick ju ett väldigt trevligt samtal också med förfrågan om jag ville bli fadder till lilla Leah. Och det är klart man vill :)

Lördag

Lucas vaknade genomförkyld. Så typiskt när han väl hade kommit igång med att äta ordentligt igen. Började morronen med att städa av lite och baka lite och så lite annat fix. Sen var det bara att göra sig iordning för att åka in och handla lördagsgodis till grabbarna och sen åka ned till mamma och pappa för lite kalas.
Kära mamma fyllde år och så skulle de fira Lucas också.



Hjälper pappa med chokladsåsen :)

Paketöppnardags :)

Mormor och morfar hade hittat en kanonpresent, en stor dumper.
Den är välanvänd kan jag säga.


Full koncentration på Talking TomCat

Grabbarna Bus

Efter kalasandet var det bara att styra hemåt för att se lite Bolibompa och lördagsgodis innan läggdags.

Söndag 

En dag som inte alls blev som jag hade tänkt mig. Känslomässig berg-o-dalbana och en massa saker som skulle ha blivit gjorda men som inte alls blev gjorda med tanke på hur jag mådde.
Lola sa ju att jag kunde få så i onsdags efter behandlingen eftersom hon tog bort en massa blockeringar och jag hade ju mycket såna känslomässigt. Men inget då, så jag vet inte om allt kom över mig då istället.
En skitdag blev det ialla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0