Skitdag..

Började väl rätt okej visserligen men när hästarna skulle ut på morronen så var den sista hästen jag var ute med lite fnatt, stegrade sig, trippade osv och det small till i axeln. Och när han går in i hagen slänger han sig in och det smäller till i axeln igen.

Samma axel som det small till i igår när en annan häst stegrade sig. Så fy fabian vad ont jag har nu och är svullen. Får skriva med en hand så det tar lite längre tid än vanligt att skriva.
Kan knappt hålla i nåt med högerarmen.
Den jädra blåsten gör ju att hästarna blir en aningen spralligare än vanligt om man säger så.

Får se om jag kommer iväg till jobbet imorron, är ju förmodligen en muskelsträckning och då ska man ju vila nån dag eller två egentligen. Men vi får se hur det känns imorron bitti. Är ju inte till så stor nytta om jag inte kan ta på täcken och gå med hästarna osv.
Men som sagt, det återstår att se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0