Försenat kalas

Ja idag har vi varit på Erikstad för ett aningen försenat 3-års kalas för Lucas.
Fick bli hemma hos farmor och farfar för att allt skulle passa, annars hade det dröjt ännu längre innan det hade blivit av.
Så fm ägnade jag mig åt att stå i köket och fixa mat. Sen var det bara att byta om och slänga sig i bilen för att göra klart där.

Efter lite mat så blev det paketöppning, till Lucas stora glädje :)





När vi kom hem fick vi roa oss med lite hemmapyssel dvs Jens kapade lite ved och jag donade inne.
Grabbarna ägnade sig åt att leka in Lucas nya leksaker.
Sen blev det lördagsmys framför Bolibompa. Skönt att sitta och bara ta det lugnt ett tag. I veckorna hinner man ju knappt sitta ned och se Bolibompa med barnen alls.

Kommentarer
Postat av: Jessica W

Vad mysigt det låter!

På nått vis tycker jag att Lucas och Tilon är ganska lika varann!!=)

Kram på er

2011-02-27 @ 07:12:54
URL: http://lovent.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0