Urk

Ja imorse var jag ju iväg på glukosbelastningen, att det kan smaka så vidrigt! Har ju gjort det alla ggr så man tycker ju nästan att man borde bli lite van ;) men näää lika vidrigt varje gång ;) Och så ska man göra eländet ytterligare en gång längre fram sen, förmodar jag ialla fall. Har ju fått göra det två gånger de tidigare gångerna.
Men jag klarade mig idag med, låg helt normalt på båda sticken ;)

Var riktigt gott att få i sig frukost sen, en sen sådan! Men var helt skakig av att inte ha fått äta när jag brukar. Och jag blev ju inte mindre trött sen när jag väl hade fått i mig lite heller. Hade lätt kunna lägga mig och sova men det fick bli lite vila i soffan istället. Skulle ju egentligen hunnit slå in alla paket osv innan grabbarna kom hem men det hanns ju inte riktigt med. Så det får jag ta imorron när de är i skolan och på dagis.
Liam kommer ju visserligen inte hem än på några timmar för han ringde från fritids och frågade om han fick följa med en klasskompis hem. Så han ska inte hämtas förrän lite senare. Lucas är dock hemma nu :)

Jens är iväg till Åtvid igen för ett möte på Vc med läkaren på vc, hans adhd-läkare, FK och Arbetsförmedlingen.
Återstår att se hur det kommer att sluta :-/

Btw, det första Lucas sa när han slog upp ögonen imorse var om tomten hade varit här inatt och lämnat julklappar?! Och jag tror han frågade 4-5 ggr med samma svar till men nä, tomten skulle ju egentligen ha varit eftersom granen är framme osv :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Skönt att det såg bra ut! =)



Kram!

2011-12-21 @ 07:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0