1 december

Inte klokt, 1 december redan och det är fortfarande plusgrader ute och barmark. Och inte att glömma allt som helt plötsligt blommar, rosbuskar osv! Vädret är verkligen helknas. Men å andra sidan, jag klarar mig utan snön, det skulle vara för barnens skull som jag vill ha lite. Lagom till jul blir lagom och så kan det ligga kvar under jullovet. Sen är det bra för min del ;) Men med tanke på att det inte kommit nån snö ännu så kommer det väl flera meter sen helt plötsligt och stannar kvar till juni ;)

Inget vidare värme ute så jag har gått och varit frusen hela dan. Måste ha väldigt dålig blodcirkulation.
Varit på "möte" idag och det ser bra ut hittills ialla fall. Efter det blev det en tripp till Netto för att kolla lite, första gången jag är iväg själv och även kör bil sen jag blev dålig. Kändes nästan lite ovant ;)
Lyckades hitta en julklapp så nu har jag hela två julklappar klara.

Känner verkligen hur stressen smyger sig på mer och mer. Massor som behöver göras, julklappar som ska ordnas, möten hit och dit, farmors begravning, grabbarnas dagis- och skolgrejer.. Jaja på nåt sätt ska det väl gå.
Ullaredsresan blir ju väldigt sen i år så jag hoppas verkligen att jag hittar grabbarnas julklappar därnere för annars blir det ännu stressigare. Frågan är hur jag får ihop allt utan stress, ska ju hålla mig borta från den, men får väl göra så gott det går helt enkelt. 

Jens är iväg och träffar den han är kontaktperson till så grabbarna och jag roar oss själva ;)
Eller ja, de roar sig med att spela dataspel just nu, man får turas om som Lucas säger.
Ska ta och fixa lite mat åt dem om en stund. Ser fram emot att se julkalendern ikväll, ingen av oss såg den imorse.
De som såg den då har gett den gott betyg ialla fall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0