Gonatt!

Strax dags för sängen. Ska se klart på tvn först och sen hänga tvätt och fixa ordning inför morrondagen innan jag kan stupa i säng.

Full fart på jobbet och så hämta Lucas på dagiset och så handla lite snabbt innan vi kunde styra hemåt.
Lite fika och sen var det bara att sätta igång här hemma.
Tanken var att vi skulle hinna med att klyva lite ved också, måste ju fylla på ute men så långt kom vi inte tyvärr.
Får hinna med det imorron efter jobbet istället.

Hm eller inte fick jag reda på nu. Fick ett samtal om att jag ska jobba hela dan imorron så kommer inte hem förrän strax efter 17 och då måste ju annat hinnas med som mat osv.
Så det blir heldagar både imorron och fredag. Så det får bli att planera om lite helt enkelt.
Plus att vi måste ha med Lucas i stallet också då, ingen höjdare när man tar in hästar, eller ut för den delen.
Hästarna är ju så fjantiga så minsta grej så skuttar de till och Lucas vill ju så gärna gå med.
Han är ju van vid våra hästar som inte bryr sig om vad barnen gör för nåt. Inte så lättskrämda våra pållar.

Får se vad som hinns med imorron helt enkelt.

Bäst att göra det sista nu och sen skutta i säng. Var sega familjen imorse så det lär väl inte vara bättre imorron antar jag ;)

Gonatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0