Sunday

Ännu en helg avklarad. Eller avklarad, hade gärna haft den lite längre.

Gårdagen spenderades med att röja, rensa och städa och så även idag. Idag har ju varit ett kanonväder för just städning osv. Regnet har ju vräkt ned till och från. Nu på kvällen började det ljusna upp så ja, kanske att det kan vara lite bättre väder imorron. Hoppas ju på det ialla fall.

Svärfar kommer och hämtar mig här imorron bitti, kommer ju inte till jobbet annars. Ska ta och fixa ordning bussen istället nu, lär nog vara utan bilen ett tag nu är jag rädd eftersom den måste till verkstan. Och de lär nog inte kunna ta den så snabbt är jag rädd.
Måste bara få ordning på skrivaren så kommer bussen att ställas på igen, måste ju skriva ut ett papper om att den är påställd. Köpte en ny skrivare för ca två veckor sen och den är redan knasig. Tjatar om att det är fel på skrivarhuvudet, så imorron får supporten ett samtal från oss! 

Eftermiddan imorron kommer jag få ägna åt till att få ordning på det som ska med på loppisen, måste ringa och boka en plats också förstås. Med våran tur så kommer det säkerligen att regna, precis som de sagt, så det inte kommer något folk och vi får åka hem med allt igen. Kommer visserligen bli en gång till som vi kommer att åka men ändå. Är på jakt efter ett bra bord att ha också, vore ju smidigt med ett ihopfällbart så det inte tar så stor plats i bilen. Blir att kolla igenom på Erikstad om det kan uppletas något.
Hoppas på att barnvakt är ordnad till grabbarna också, har inte hört nåt annat ialla fall ännu.

Nu är det väl dags att slänga sig i sängen så man kommer upp imorron.

För övrigt så saknar jag min Mia!! Som befinner sig i Spanien just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0