Regn..

Ingen utedag idag direkt för grabbarna. Eller jo, regnkläder finns ju men de är inte lika sugna på det.
Se om vi inte har nån film som går att slänga på åt dem.

Har gett mig på att försöka få ordning i klädkammaren, måste gå igenom vad Liam behöver ha för nåt innan vi ska till stan i helgen. Har ju en massa rabattkuponger att utnyttja som tur är. Dock får jag ta det i små etapper därinne än så länge, orken är inte riktigt med mig ännu.
Har hittat lite mer kläder som ska slängas ut på Bloppis alternativt Loppi ialla fall.
Kan ju bli lite extrapengar till Ullaredskassan ialla fall, som jag hoppas att vi kommer iväg till.

Verkar inte som att vi får ordning på bussen nu till helgen heller, skojigt värre..
Alltid ska det vara saker som krånglar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0