Onsdag

En familj som var ännu segare imorse tror jag.. Lucas var segväckt och Liam fick jag gå upp och väcka tre ggr innan han väl kom ned.

Blev ju att jobba hela dagen idag, kunde dock slänga oss iväg mellan lunchen och insläppet och fixa Hampus presenter och hämta upp Liam på fritids och Lucas på dagis. Lucas är ju bara till 15.30 på dagis annars som längst och eftersom det blev lite tätt inpå att vi fick veta att vi skulle vara i stallet på em också så fick det bli att hämta honom istället. Så Liam var barnvakt åt Lucas medans vi tog in hästarna.

Var och kollade på en vagn till Bollen idag med och ska hämta den nu i veckan, förhoppningsvis imorron. Så får vi hoppas att den blir bra, annars får vi väl bygga om den lite. Liam blev superglad ialla fall, för han vill ju köra.
Så jag hoppas att den kommer att funka på Bollen för annars har vi en besviken kille här hemma.
Men då får vi lösa det då. Är lite osäker på om den kanske blir lite för klumpig för honom, han är ju inte så stor lillskiten men vagnen är för en A-och B-ponny så.

Behöver inte jobba heldag på fredag längre då svärisarna fastnade för en av de valparna som de var och kollade på idag.

Dags att styra mot sängen, måste dock hänga upp lite tvätt först och ta fram grabbarnas kläder inför morrondagen, men sen tänker jag stupa i säng.

Imorron väntar jobb osv som vanligt.
Jens och Staffan har möte med Comfort (läs Comsakta) imorron bitti också, inte för att jag tror att det kommer att ge nåt. De har ju hävdat att de har gjort helt rätt tidigare ang våran vedpanna.
Sen har Jens möte med arbetsterapeuten på em.

Så nu säger jag god natt, hoppas ni alla får sova sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0