Hittad!

Hittade mappen till slut, utan att hinna få gråa hår! 
Skönt att slippa tänka på det nu, eller ja, den kanske hinner komma bort tills på torsdag igen. Ingen idé att jag säger att jag ska lägga den på ett bra ställe för då blir det väl ett för bra ställe ;)
Har inte så stora förhoppningar kring torsdagen, det vore ju dumt om det skulle vara lite flyt nån gång.

En timme kvar nu tills kursen börjar, känns helt okej att inte Bosco ska med idag! Att ha hundkurs i regn är ingen höjdare, har varit med om det tidigare med både Jack och Ceasar. Nog för att det finns regnkläder men fy sjutton så tråkigt det är! Å andra sidan så känns inte 2½ timme med teori så lockande heller men det kanske inte blir ett lika långt pass idag.

Har fått elda idag för att få värme i kåken, så rått som det var inne! Men nu är det härligt varmt, säger jag nu, när jag kommer hem är det säkert för varmt istället ;) Ialla fall för att sova. Elementet i sovrummet är ju avstängt men värmen smyger sig ju uppåt så den hittar ju dit ändå. För på nätterna vill jag allt ha det svalt och skönt, annars är det som bäddat för huvudvärk.

Har precis suttit och gjort en massa lappar osv till stallet, dum man är som gör extrajobb egenligen utan att ha blivit tillsagd ;) Får väl se vad som tycks om det imorron :)

Bäst att göra sig iordning och hinna ta det lite lugnt innan det är dags att pallra sig iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0