Vaken natt...

Som jag befarade igår kväll så blev det en vaken natt. Lyckades väl sova lite mer än en timme innan det satte igång ordentligt för honom. Och att ge medicin mitt i natten var ingen höjdare för då ville han inte alls utan fick panik av masken så det var bara att lägga ned. 
Så imorse fick Jens gå upp med Liam och få iväg honom till skolan, tur att jag gjorde ordning allt igår kväll ;) annars hade han inte haft med sig hälften :) 
Så jag kunde ligga kvar lite längre än till 6 imorse, då klockan brukar ringa. Blev inte så jättemycket sömn eftersom Lucas låg bredvid mig också men kunde ju vila lite ialla fall. Lite seg i huvudet just nu bara. 

Har fått i oss frukost och ska börja ta tag i lite här hemma innan det är dags att gå ut och klyva ved. Jens körde själv igår eftersom jag inte var speciellt piggelin så det hanns inte riktigt med en hel vagn.

Storhandlingen klarade vi av igår också, skönt att ha det gjort. Så nu är det fullt överallt igen :)
Var med Liam in till Åtvid igår kväll också, han har ju tjänat ihop lite pengar så han ville köpa nåt för det. Så det blev lite lego från leksaksaffären, Lucas som också fått ihop lite pengar fick en liten radiostyrd lastmaskin som han har tittat på varje gång vi har varit därinne. Och han blev superglad. Han skulle ha med den när han skulle sova också :)

Ska se om jag kan bjuda på lite bilder senare, måste föra över dem från mobilen till Jens dator först och sen till min, ett evigt flyttande :)
Lita nya bilder på kattungarna också kanske, det är fullt ös på dem nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0