Slö dag..

Idag har varit en slö dag rakt igenom.. Orken har lyst med sin frånvaro. Har varit så trött hela dagen och mått konstigt. Är väl det där jädra blodvärdet som spökar antar jag.

Inskolningssamtalet på skolan för Liam gick bra. Än så länge känner hon ju inte barnen så väl men vi gick igenom lite allt möjligt, hur han tycker det är, kompisar osv. Men han sköter sig i skolan än så länge ialla fall ;)
Han har ju lite svårt för läsningen men han har ju inte visat nåt intresse för det så han har ju lite att komma igång med.

Gjorde raggmunk här idag, första gången. De blev goda men med lite skönhetsfel ;) Och mammas är ju alltid godare. Men Liam åt ialla fall, var ju grabbarna som fick välja på raggmunk eller pastagratäng med kyckling och det blev ju då raggmunk eller agmunk som Lucas gick och sa. "Ja mä vill ha agmunk"..

Liam brukar säga ibland när han kollar på Nickelodeon, när de visar reklam för leksaker, att han vill ha en sån och att han önskar sig en sån i julklapp. Det är en viss liten herre som härmar efter det där.
Så väldigt ofta hör man " ja mä vill köpa sån" här hemma. Så honom kommer det inte bli svårt att köpa julklappar till :D Inte Liam heller för den delen för det dyker upp nya saker hela tiden som han önskar sig. 

Har suttit och kikat runt på grejer till hemmet nu och jag vill så otroligt mycket! Se i vilken ände man ska börja bara och hur man ska få ihop vissa saker så att det blir så bra som möjligt. 

Nu ska jag ta och se klart på CSI Miami och sen fixa grabbarnas saker inför morrondagen innan jag stupar i säng. Känns som att jag kommer somna innan huvudet har nått kudden. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0