Trött, tröttare, tröttast

Börjar med att svara på en kommentar :)

Sofie - Japp det är en gastric bypass jag menar. De vet inte alls vad det kan bero men vikten kan spela in och eftersom inget annat visar nåt så chansar de på att det kan vara det.


Har som vanligt inte alls fått så mycket gjort som jag hade velat få gjort idag. Har varit så sabla trött, kan väl kanske bero på jag lyckats glömma järntabletterna i några dagar. Känner mig som en sengångare.
Dags att lägga fram kartongen fullt synligt igen på nåt bra ställe så jag inte kan missa den. Det är inte bra att städa och plocka in den i medicinskåpet....

Lucas har varit på sitt allra bästa humör idag, eller inte.. Underbara trots *host*
Har blivit många duster idag med den lille herrn.
Ett humör som räcker för tio personer och envis som en åsna!

Var förbi veterinären på väg hem från stan och fick en tid bokad åt Pommes. Så på fredag är det dags för kastrering! Lite dum tid men det löser sig.. Ska dit med honom vid 10.45 och man kan ju vara kvar medans de kastrerar, men jag ska ju hämta Lucas vid 11 på dagiset så jag får pyssla íhop det på nåt vis. Nog för att det inte tar så lång tid att kastrera men det ska skrivas papper osv och det tar nästan längre tid än själva kastreringen.

Imorron ska jag väl ta och lasta upp bråte på släpet så det kan bli en tur till tippen. Funderar på Ulrika marknad men vet inte om vi orkar oss ta iväg, det återstår att se.
Har "inskolningssamtal" för Liam också imorron em, träffa läraren och prata lite utan Liam.

Nu är det dags att styra mot sängen, eller nä inte riktigt. Måste fixa grabbarnas grejer inför morrondagen också.
Men sen så..

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lägg tabletterna bredvid nåt annat som du göra varje morgon el kväll.Typ bredvid tandborsten el frukostflingorna.

2010-09-09 @ 15:13:20
Postat av: Anna

Ovanstående var jag,,,såg att det inte kom med.=)

2010-09-09 @ 15:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0