Stressigt..

Ja dagen blev inte alls som jag tänkt mig.
Efter att Jens slutade jobba så åkte vi iväg till stan. Först till Therese för att hämta bord och stolar, bjöds på fika. Sen in en snabbis på Ö&B och sen till ByggMax.. Klockan sprang på bra så klockan var över 17 innan vi kom från stan. Så det var bara att åka direkt hem, lämna av Jens och Lucas och sen sätta sig i bilen igen för att åka på föräldramöte i skolan.
Mådde ju inte toppen direkt, gör inte nu heller..
Har huvudvärk men jag vet vad det beror på. Ätit och druckit åt helsicke för lite idag dvs nästan inget alls.
Nu har jag fått i mig lite mat och dricka så det börjar släppa efter och snart väntar sängen. Måste iväg tidigt imorron för att hinna in till stan för imorron bitti ska jag till Karolinakliniken.

Kommentarer
Postat av: Anna

Lycka till!Kram!

2010-09-08 @ 06:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0