Slut

Ja då var ännu en helg slut, tycker inte de ens hinner börja innan de är slut igen.
En lite lugnare vecka framför mig, har inte nåt inplanerat varenda dag ialla fall.
Imorron ska jag förmodligen till stan för att inhandla 1-årspresent, onsdag blir det kalas och på fredag ska jag till sjukgymnasten. Lördag kan det bli att stå på loppis, måste kolla lite först hur det ser ut och om det finns platser kvar. Det hinner säkert att dyka upp nya saker under veckans gång.

Idag var först tanken att åka till Motala för att leta marsvin som upptäcktes ute häromdagen men sen blev det några andra som åkte som ändå var åt det hållet så det blev lite många som skulle gett sig ut att leta.
Men de hittade inga, bara övergivna marsvinsburar. Men letandet fortsätter..

Jens har varit nere hos Bisse och Ulle idag istället och fixat med deras dator. Så jag och grabbarna har styrt här hemma. Har bla plockat fram en storlek större till Lucas nu, inte för att han har växt ur 92 ännu men han kan ha 98 också så nu kommer det bli fullt i hans klädlådor. Hittade en liten body i strl 50 som båda grabbarna har haft, en present från Jessi till Liam. Och den fick mig att bryta ihop. Det behövs inte så mycket..

Nu väntar sängen om man ska komma upp imorron bitti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0