Sjukstuga

Ingen ved kapad idag eftersom Jens är sämre och nu ikväll är det värre.
Men pappa kanske kunde hjälpa till lite imorron när det skulle kapas åt en annan här. Vore guld värt i så fall.
Så vi ialla fall kunde få upp ett lass till innan traktorn ska tillbaka, för då behövs det inte så jättemycket till för att vi ska klara oss hela vinter.

Testade att baka Leilas äppel-och kanelmuffins med cramble idag, luktade så gott i huset av dem! Och goda var dom också :) Men mer kanel nästa gång tror jag.
Liam är väldigt sugen på att testa dem imorron när han kommer hem från skolan så jag hoppas att han gillar dem annars blir han nog besviken. Han är ju en "aningen" kräsen om man säger  så ;)

Jens har som sagt blivit sämre idag. Imorse hade han bara 36 i temp och nu ikväll har han haft över 39 så det återstår att se hur det är imorron. Funderar på hur fort halsfluss kan blossa upp eftersom han knappt kan svälja och det enda han har fått i sig är lite nudlar idag, mitt kom ju ganska fort visserligen då när jag hade det i början av året. Mitt halsonda kommer och går, värst på kvällarna, så det vet visst inte hur det ska ha det.
Nu vill jag bara att vi ska bli friska allihopa!

Nu väntar sängen och förmodligen en vaken natt igen. Kommer nog att vara en zombie innan den här veckan är slut. Jag brukar ju inte reagera på lite sömn men nu när blodvärdet är som det är så är jag ju trött hela tiden och att inte sova gör ju inte saken bättre direkt. Men jag knaprar järntabletter för glatta livet. Måste nog ringa och kolla när jag ska in och ta nytt prov igen och se om det har gått upp nåt överhuvudtaget.

Gonatt på er!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Krya på er!!

2010-10-01 @ 07:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0