Sängen nästa..

Ja nu börjar det bli dags för sängen. Känns ju visserligen ändå inte imorron bitti att man har fått nån sömn trots att man sover hela nätterna. Men jag knaprar på med järntabletterna för glatta livet så ska de väl för sjutton göra nytta nån gång.

Var inne med Golfen till verkstan under eftermiddan, dags för service på den.
Tog en sväng upp till hästarna och hälsade på dem. Kollade staketet och insåg att det inte är konstigt att Bollen gick ut igår, för det går ingen ström i staketet alls. Skåpet tickar på men det blir ingen ström i tråden. Så det måste vi slå en kik på. Förhoppningsvis så har inte det skåpet gått åt skogen också eller så är det fel på tråden nåntans så vi måste byta ut den, vilket jag inte heller hoppas på.

Imorron blir det dagis och så ska jag iväg till sjukgymnasten, så får vi se vad han säger..
Sitter och kollar på debatten och kan bara skaka på huvudet. Ska förtidsrösta imorron så tills dess måste jag ju bestämma mig till 100% men de gör mig inte alls klokare just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0