Karolinakliniken...

Efter en lite småstressig morron så kom vi iväg, kunde ju inte åka förrän Liams taxi kom och skulle vara inne på Karolina vid 8.20.

Fick reda på provsvaren direkt när jag hade satt mig, allt såg jättebra ut så inget att göra där inte..
Sen var det dags för undersökningen då, och allt såg bra ut där också. Inga konstigheter i livmodern.
Så vi är tillbaka på ruta ett för eftersom allt ser bra ut så finns det inget som de kan göra.
Så det är bara att arbeta med vikten, ja ett alt är op då men jag känner mig så kluven. Ligger inte riktigt rätt för att få en men hon trodde att jag skulle kunna få en med hjälp av dem, om jag ville.
Men jag vet ju inte alls vad jag vill..
Oavsett vad jag gör just nu så står vågen still, byxorna sitter lite lösare visserligen men det vore förbenat trevligt om det syntes på vågen också.

Inte känns det bättre ialla fall..
Visst är det skönt att allt ser bra ut men samtidigt önskar jag att de hade hittat nåt litet fel som hade varit lätt att åtgärda.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jobbigt att vara tillbaka på ruta ett efter alla undersökningar! Även om det var skönt att inget är fel så förstår jag att det vore skönare med nåt som kunde fixas till. Tror dom att det beror på vikten? Operation, är det gastric bypass du menar då?

2010-09-08 @ 19:21:40
Postat av: Thina - Gott weiß ich will kein Engel sein.

Att vågen inte visar viktnedgång kan bero på att du byggt muskler. Och muskler väger mer än fett som du kanske vet.

Jag vägde 120 när jag började träna. Kläderna sitter lösare, och jag har själv märkt på min kropp att den smalnat av. Men jag väger 123 nu. :P

Men rådgivaren på gymmet sa att det är muskler jag gått upp i.

Kämpa på! Kan jag, kan du!

2010-09-11 @ 23:16:18
URL: http://tejjna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0