Inte som tänkt..

Ja den här dagen började då inte som tänkt. Liam blev hemma från skolan pga astman, han har haft det jobbigt inatt och ont vid bröstkorgen under morronen och jobbigt att andas. Så det blev att medicinera direkt. Det har lugnat ned sig nu så vi får se om han kan komma iväg till skolan imorron.
Lucas är hemma också, är ju inte i behov av att ha honom där egentligen just nu och när Liam ändå är hemma så kan han vara det också. Han har dock gått en rond med Mr Mygga. Blev stucken igår när vi var ute, precis vid ögat. Så imorse vaknade han med ett svullet och röd/blått öga. Nu har svullnaden lagt sig lite så har vi tur så ger det med sig helt väldigt snart. En del ggr så har det ju suttit i länge, att han ska vara så känslig för myggor. Konstigt att han inte reagerade när han blev getingstucken.

Själv har jag haft huvudvärk och illamående, får ju ofta det i samband med huvudvärken. Det har minskat lite nu men helt borta är inte huvudvärken, den tänker visst stanna kvar ett tag till. Tredje dagen med den nu.
Så inget möte på Af blev det idag, se om jag kan få en tid nästa vecka istället.

Borde gå ut och lasta med det sista som får plats på kärran för Jens ska iväg till tippen med det när han kommer hem från Erikstad. Sen är det bara att lasta på nästa lass, så kan vi förhoppningsvis åka en gång imorron också.

Ang aktiviteter så är Liam mer sugen på innebandyn än simskolan så han får åka och testa på lördag så får vi se vad han tycker. Ska ju iväg på skördemarknad på lördag också tänkte jag, om det är nån som vill haka på som sällskap ;) Annars kommer vår dag bestå av ved, ved och åter ved, likaså söndagen. Så frågan är om jag kommer att kunna röra mig överhuvudtaget efter helgen. Och med vår tur så kommer det säkert att regna hela helgen, så att det skulle bli regn på lördag.

Nu måste jag röra på mig, är så sabla trött och det blir inte bättre av att sitta still.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0